Powered By Blogger

Despre mine

Fotografia mea
Comunicativa.sociabila,buna organizatoare, urasc mascarada si....mitocanii. Am toate defectele:nenorocita la propriu,...nebuna la figurat,....irascibila cateodata,....ironica de placere,....ipocrita de la mama natura,....perversa de cand ma stiu si simpatik pe deasupra!:)) ...DECI,..TERORISTA... Esti un vis hoinar ratacit in mintea mea,..Sunt roua diminetilor tarzii incendiate de soare....Sunt frunza pe care o tii in mana...Sunt raza de soare ce-ti maingaie privirile...Sunt ultima silaba pe care o rostesti inainte de a ma visa..SUNT MUZA TA??????...ESTI VISUL MEU..???????????????????
Powered By Blogger

Sarbatori fericite!

Sarbatori fericite!

B ine ati venit la Aniz !

Traieste clipa si nu te increde in ziua de maine.
Unul dintre cele mai grele lucruri in viata este sa ai cuvinte in inima pe care nu le poti pronunta! Pronutati-le intotdeauna fara teama!Intr-o zi o să îţi spun şi-atunci vei afla Că tot ce vreau E un milion de zâmbete să îţi dau…Fericirea exista oriunde, doar ca nu-i dai atentie. Uita-te imprejur si vei vedea ca fiecare clipa, fiecare zi si noapte sunt unice!!!

vineri, 5 martie 2010

Pentru tine.....ingerul meu!!



Buna iubirea vieti mele!Iti caut privirea in mii si mii de stele,...iticaut sarutul in mii si mii de petale...iti caut suflarea,in adiereavantului...iti caut atingerea in razele calde de soare...te caut...imilipsesti...unde esti?Priveam stelele acum cateva momente. Cautam Luna cu privirea, dar n-ozaream... splendoarea ei era ascunsa in urma unui nor cenusiu. Steleleisi pierdusera din lucire... iar vantul parca le ducea departe. Ochiiimi erau atintiti asupra norului care parca nu se mai termina... osuflare timida a vantului.. mi-a trecut prin parul valvoi, aproape deureche... am auzit cuvintele "TE IUBESC", le-am rostit si eu la randulmeu, cu voce tare... iar in acel moment stelele imi desenau pe cerchipul tau, luna lumina incredibilul desen si parca ii dadea viata prinsimpla ei prezenta. Norul disparuse, vantul inca imi soptea cuvintele"TE IUBESC". Am inteles inca un lucru: Luna nu ar fi atat de minunatadaca stelele si vantul nu ar iubi-o atat de mult, asa cum nici eu nu asputea fi fericita si implinita....Numai luna poate sa stie, cat de multeu te iubesc, cate nopti si cate zile, eu la tine ma gandesc! Stau lafoc si tot privesc, cum lemnele se topesc, tot asa si inima din mine,se topeste dupa tine. Te iubesc mai mult decat viata mea decat orice pelumea asta. A cazut din cer un inger si as vrea pe-o aripa de vint, sa zbor pina la el si sa il intreb ....te mai gindesti la mine din cind incind ingerasul meu? Vor trece clipe vor trece ani si tu de mine vei uita dar aceste rinduri scrise iti vor spune ca am existat si eu candva!De sus din cer sufletul meu sub infatisarea unui inger,privea spre pamant ,fara nici un pic de interes ,fara nici un pic de vlaga,rece,obosit,fara viata............dar deodata sangele a ajuns la un punct de fierbere foarte mare caci el a vazut ceva ce nu a mai vazut niciodata,un suflet de inger la fel ca si el la fel de pur la fel de curat,la fel de bland....din ziua aceasta nu a mai fost nimic la fel.... nimic nu va mai fii la fel niciodata,pentru ca tu ai aparut in viata mea!!Nu te voi uita niciodata............Ingerul meu!Te iubesc enorm. Te iubesc si te pup dulce!!!Buna dimineata, iubirea vieti mele ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu