Powered By Blogger

Despre mine

Fotografia mea
Comunicativa.sociabila,buna organizatoare, urasc mascarada si....mitocanii. Am toate defectele:nenorocita la propriu,...nebuna la figurat,....irascibila cateodata,....ironica de placere,....ipocrita de la mama natura,....perversa de cand ma stiu si simpatik pe deasupra!:)) ...DECI,..TERORISTA... Esti un vis hoinar ratacit in mintea mea,..Sunt roua diminetilor tarzii incendiate de soare....Sunt frunza pe care o tii in mana...Sunt raza de soare ce-ti maingaie privirile...Sunt ultima silaba pe care o rostesti inainte de a ma visa..SUNT MUZA TA??????...ESTI VISUL MEU..???????????????????
Powered By Blogger

Sarbatori fericite!

Sarbatori fericite!

B ine ati venit la Aniz !

Traieste clipa si nu te increde in ziua de maine.
Unul dintre cele mai grele lucruri in viata este sa ai cuvinte in inima pe care nu le poti pronunta! Pronutati-le intotdeauna fara teama!Intr-o zi o să îţi spun şi-atunci vei afla Că tot ce vreau E un milion de zâmbete să îţi dau…Fericirea exista oriunde, doar ca nu-i dai atentie. Uita-te imprejur si vei vedea ca fiecare clipa, fiecare zi si noapte sunt unice!!!

sâmbătă, 11 decembrie 2010

Mereu mi-e dor de tine



Mereu mi-e dor de tine....ingerul meu
Sa nu uiti nici tu asta , ti-o voi zice mereu!
Pe malul mari eu te-am zarit in multe seri..
Dar nu am indraznit sa te ating, de frica sa nu dispari
Adeseori pierduta-n ginduri....
Ma intreba-m de ce traiesc.
Un glas suav de undeva imi spunea
Sa lupt , sa sufar, sa iubesc!
Acelasi glas din depararea zare,..ce il iubesc,
Chiar daca uneori ne simtim departe
Ingerul meu,gandul si sufletul meu, sunt mereu aproape
In fiecare zi eu ma gindesc la tine
Inima mea iti apartine..pe veci a mea iubire!
Ma uit pe geam, afara e urit si ploua
La mine in suflet este numai soare ca te am pe tine
As vrea acum sa pot sa te sring in brate cu mult dor.
Dar din pacate esti departe mi-e tare dor de tine, foarte dor!
Ti-am spus oare, cit de de aproape te simt de sufletul meu?
Iti spun acum aici vei fi si asa vei ramine tu mereu!
Oare ai simtit si tu la fel ingerul meu?
Cu siguranta ai simtit si tu sufletul meu...
Inchid ochii si te aud murmurand soapte dulci de iubire …
Esti atat de aproape, iti simt respiratia, mangaierile tandre.
Si totusi esti foarte departe ingerul meu!
Mi-e teama sa-i deschid, mi-e teama ca te vei departa
Raman asa, strangand mana la piept...
Caldura unei raze ma trezeste la realitate...
Deschid ochii …si sufletul mi se umple de bucurie,
Realizez ca esti acolo, ca nu vei pleca niciodata...
Esti ascuns in adancul inimii mele si de acolo, nu ai cum sa pleci:P
Valurile inspumate ale marii doresc nisipul,
Ne-a facut sa simtim dorul, asa cum pasarea nu poate fara infinitul cer,
Dar mai presus de acestea, ne-a facut nemuritori in toate...
Doar pentru a gusta fericirea acestui infinit impreuna!
Pentru a lasa iarna iubirii, sa ne inunde inima de fericire
Mi-e dor si iar mi-e dor de tine;)
Sa ai o saptamana frumoasa plina de realizari si luminosa ,toate sa-ti mearga din plin, iar sufletul sa-ti fie meru senin..ingerul meu drag si scump! Pupicii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu