Powered By Blogger

Despre mine

Fotografia mea
Comunicativa.sociabila,buna organizatoare, urasc mascarada si....mitocanii. Am toate defectele:nenorocita la propriu,...nebuna la figurat,....irascibila cateodata,....ironica de placere,....ipocrita de la mama natura,....perversa de cand ma stiu si simpatik pe deasupra!:)) ...DECI,..TERORISTA... Esti un vis hoinar ratacit in mintea mea,..Sunt roua diminetilor tarzii incendiate de soare....Sunt frunza pe care o tii in mana...Sunt raza de soare ce-ti maingaie privirile...Sunt ultima silaba pe care o rostesti inainte de a ma visa..SUNT MUZA TA??????...ESTI VISUL MEU..???????????????????
Powered By Blogger

Sarbatori fericite!

Sarbatori fericite!

B ine ati venit la Aniz !

Traieste clipa si nu te increde in ziua de maine.
Unul dintre cele mai grele lucruri in viata este sa ai cuvinte in inima pe care nu le poti pronunta! Pronutati-le intotdeauna fara teama!Intr-o zi o să îţi spun şi-atunci vei afla Că tot ce vreau E un milion de zâmbete să îţi dau…Fericirea exista oriunde, doar ca nu-i dai atentie. Uita-te imprejur si vei vedea ca fiecare clipa, fiecare zi si noapte sunt unice!!!

marți, 1 noiembrie 2011

IUBIREA MEA !!!



Sa nu ma intrebi iubitul meu, In lipsa ta daca mi-e greu, Sa nu ma-ntrebi daca iubesc, Sa nu ma-ntrebi daca traiesc, Sa nu ma-ntrebi daca mi-e dor, Sa nu ma-ntrebi de vreau sa mor, Sa nu ma-ntrebi daca mai pling, Sa nu ma-ntrebi ce am in gand, Sa nu ma-ntrebi ce-i frumusetea, Si suferinta si tristetea; Sa nu ma-ntrebi ce-i fericirea, Nici daca am cunoscut iubirea, Sa nu ma-ntrebi daca zambesc, In jur de pot sa mai privesc, Sa nu ma-ntrebi daca ma doare, Nici daca vad pe cer ca-i soare, Fara sa-ntrebi am sa-ti raspund, Frumosul meu cu suflet bland, La orice-ai vrut sau vrei sa sti, Raspunsuri,inger vei primi, In lipsa ta mi-e greu iubire, Iubesc,traiesc in amintire, De chipul tau imi este dor, Eu fara tine vreau sa....mor, In noapte lacrima-mi ascund, De dragul tau iubire pling, Cu tine-n gand adorm cu greu, In vis apari mereu mereu, Ce-i frumusetea?chipul tau, Ce-i suferinta?dorul meu, Cei tristetea?viata mea, De-ar fi s-o pierd nu mi-ar pasa, Ca am putut sa te cunosc, Sa te ating suflet frumos, Si am putut sa-ti simt iubirea, Si am aflat ce-i fericirea, Daca zimbesc o fac prin lacrimi, Daca privesc nu-s ochii mei, Ca nu mai am lumina inger, De cand te-ai departat de ei, Nu stiu,nu vad daca e soare, Nimic acum nu are rost, Secunda fara tine doare, A fost frumos,frumos...... a fost! IUBIREA MEA .Esti tot ce mi-am dorit,sunt fericita,sufletelul meu...totul din cauza ta.Simt ca ma indragostesc..ma trezesc si adorm cu tine in gand,totul se intampla atat de repede.Abia astept sa te revad,ingerul meu....scump si drag!
El stie dorul care ma-npresoara
Si gandul ce ma duce-n nopti, tarziu.
Nu ma iubi doar ca sa-mi pui povara
Si alte nopti, in care sa nu viu
In visul tau, in preajma ta sa fiu.
Daca vre-un gand in inima-ti strecoara
Iubire, in tacere ti-o masoara.
Iar de-ai s-o faci vre-odata, ca sa stiu,
Iubeste-ma doar cat sa nu ma doara.,,
Te-au desenat, dorințele, pe vise
Ratacitoare-n noaptea adormita,
Ecouri nestrunite prin abis
Lovind usor in geana-mi neclipita.
Din noaptea lor, cu clipe de iubire
Mi-au invadat carari, pe unde dorul
Și azi urmeaz -aceeasi ratacire,
Prin ganduri necalcate cu piciorul.
N-a fost nici basm, nici fila de poveste,
Ci doar iubirea ta si-a mea iubire
ingemanate-n noptile celeste,Si-n zilele pierdute-n fericire.
In desertul buzelor tale sa ma pierd as vrea
Sub razele firave-i luni sa simt atingerea ta
In oceanul ochilor tai sa se scalde sufletul meu
...Sa naufragiez pe insula pieptului as vrea
Sa simti ca o vraja pasiunea in suflarea mea
Am nevoie ca de aer de dragostea ta
Iar tu si eu, un tot spre perfectiune,
Sa plutim molcom, sa uitam de lume
Totul graviteaza in jurul nostru ca niste planete
Avalansa de saruturi e o ploaie de comete
Descopar in inima-ti un soare mirific
Cu buzele caut pe trupu-ti un taram mistic
Mangaierile-mi aprinse
Invaluie corpul febril
Vocile se topesc intr-un cantec selenar
Buzele se unesc intr-un scrasnet de cristale
Te dezmierd cu puterea sufletului meu
Ca un imn balsamic rasuna glasul tau
Tu ma luminezi cu privirea ta mereu
Inchid ochii obositi si adorm.....cu tine in gand INGERUL MEU!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu