Powered By Blogger

Despre mine

Fotografia mea
Comunicativa.sociabila,buna organizatoare, urasc mascarada si....mitocanii. Am toate defectele:nenorocita la propriu,...nebuna la figurat,....irascibila cateodata,....ironica de placere,....ipocrita de la mama natura,....perversa de cand ma stiu si simpatik pe deasupra!:)) ...DECI,..TERORISTA... Esti un vis hoinar ratacit in mintea mea,..Sunt roua diminetilor tarzii incendiate de soare....Sunt frunza pe care o tii in mana...Sunt raza de soare ce-ti maingaie privirile...Sunt ultima silaba pe care o rostesti inainte de a ma visa..SUNT MUZA TA??????...ESTI VISUL MEU..???????????????????
Powered By Blogger

Sarbatori fericite!

Sarbatori fericite!

B ine ati venit la Aniz !

Traieste clipa si nu te increde in ziua de maine.
Unul dintre cele mai grele lucruri in viata este sa ai cuvinte in inima pe care nu le poti pronunta! Pronutati-le intotdeauna fara teama!Intr-o zi o să îţi spun şi-atunci vei afla Că tot ce vreau E un milion de zâmbete să îţi dau…Fericirea exista oriunde, doar ca nu-i dai atentie. Uita-te imprejur si vei vedea ca fiecare clipa, fiecare zi si noapte sunt unice!!!

vineri, 2 mai 2014

La multi ani de Dragobete!!

La multi ani de Dragobete!!

 

....love_______love_____love___love_______love_lovelovelovel_
love_____lovelovelovelovel_love_______love_lovelovelovelove_
love____love____love____love_love_____love__love_________
love____love___________love_love_____love__love_________
love_____love_________love___love___love___lovelovelov____
love______love_______love_____love_love____love_________
love_______love_____love______love_love____love_________
lovelovelove___love_love_________lovelo_____lovelovelovel_
lovelovelove_____love____________love______lovelovelovel_....

De Dragobete vreau sa iti spun ca te iubesc,in fiecare zi pentru zambetul, ochii tai,vorbele frumoase si bunatatea din sufletul tau! Esti persoana care ma faci sa rad sa zambesc,sa ma simt bine cand iti aud vocea!
Pentru tine dragul meu iti voi scrie pentru inceput doar citeva rinduri de inceput!Nimeni nu-mi poate fura zambetul ,care-mi apare cand ma gandesc la tine. Si nimeni nu-mi poate fura inima, pentru ca ea deja iti apartine.Eu te iubesc si traiesc cele mai frumoase momente din viata mea ...alaturi de tine ..este adevarat ca nimic nu se compara cu serile pline cu iubire...pecare mi le oferi! Cu cuvintele de dragoste cu care ma dezmerzi...chiar daca doar tastezi!
Te iubesc dragostea mea!Caci numai pentru tine traieste inima mea!
Tu uita-ma, iubire. Sunt doar un gind.
N-am existat in viata ta nicicind.
M-am strecurat in somn, furis, in vis
Si m-am ascuns in sufletu-ti inchis.



In bratele tale..
As vrea, acum, sa pot sa zbor,
Cand soarele cade-n amurg,
La tine, VIATA MEA, s-ajung
Si sa mai uit de al meu dor!
S-ating obrazul meu de a ta mana,
Cu soapte de iubire sa te-alint sub clar de luna.
Ca "TE IUBESC" sa-ti spun de mii si mii de ori...muza mea
S-adorm in ale tale brate pana-n zori as vrea!!!
....... numai cine a iubit cu adevarat poate intelege asta, nu multi cunosc acest sentiment, este mult prea profund pentru a ajunge pana la el. Asa m-am gandit sa las acest vidioclip sa voebeasca in locul meu!
Esti tot ce am....

Dragostea ramane mereu in inimile fiecaruia dintre noi.
Toti avem nevoie de ea...dar...doar norocosii o gasesc in stare pura.
Viata e scurta...iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!
Trebuie sa ne aratam iubirea la persoana care o iubim din toata inima.Sa strigam iubirea macar atat putem sa o facem si noi chiar daca uneori nu e impartasita.Pe urma sa nu ne para rau ca nu am facut-o si am ramas cu un gust amar!!
Iar deoarece trandafirii sunt simbol al iubiri va daruiesc din sufletelul meu un trandafir! ..dar va spun un lucru nu uitati ca au si spini.....

Flori frumoase-asa sa fie,in fiecare zi...nu doar azi ca-i dragobete,
In tot timpul noi am vrea ,dragoste si fericire ,
Nu-i asa dar e frumos,doar iubirea e averea,
Si nimic nu-i de folos!..totu-i trist fara iubire ,
Geaba este zi cu soare,si pe cer nu este-un nor,
Daca n-ai un suflet cald,sa-ti sopteasca TE ADOR!
Totu-i trist fara iubire ,doar iubirea e averea!


In bratele tale..
As vrea, acum, sa pot sa zbor,
Cand soarele cade-n amurg,
La tine, VIATA MEA, s-ajung
Si sa mai uit de al meu dor!
S-ating obrazul meu de a ta mana,
Cu soapte de iubire sa te-alint sub clar de luna.
Ca "TE IUBESC" sa-ti spun de mii si mii de ori...muza mea
S-adorm in ale tale brate pana-n zori as vrea!!!
Tu,numai tu,numai iubirea mea!
Mi-e dor de ochii tai caprui,
As vrea sa-i mai sarut odata,
Sa te aud din nou cum spui:
Iubirea mea cea minunata...draga mea!
Mi-e dor de zambetul deschis,
Ce-ti izvora pe buze-odata,
Il vad in noptile de vis
Ti-aud vorbirea fermecata.
Dragul meu iubit!!....dragul meu iubit....
Multumesc celor ce au insitat din nou sa scriu......si nu in ultimul rand tie draga mea prietena Marga....si ii multumesc special muzei mele! O zi de Dragobete cu mult soare in suflet si multa ,multa dragoste...si nu uitati sa spuneti Te iubesc!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu