Powered By Blogger

Despre mine

Fotografia mea
Comunicativa.sociabila,buna organizatoare, urasc mascarada si....mitocanii. Am toate defectele:nenorocita la propriu,...nebuna la figurat,....irascibila cateodata,....ironica de placere,....ipocrita de la mama natura,....perversa de cand ma stiu si simpatik pe deasupra!:)) ...DECI,..TERORISTA... Esti un vis hoinar ratacit in mintea mea,..Sunt roua diminetilor tarzii incendiate de soare....Sunt frunza pe care o tii in mana...Sunt raza de soare ce-ti maingaie privirile...Sunt ultima silaba pe care o rostesti inainte de a ma visa..SUNT MUZA TA??????...ESTI VISUL MEU..???????????????????
Powered By Blogger

Sarbatori fericite!

Sarbatori fericite!

B ine ati venit la Aniz !

Traieste clipa si nu te increde in ziua de maine.
Unul dintre cele mai grele lucruri in viata este sa ai cuvinte in inima pe care nu le poti pronunta! Pronutati-le intotdeauna fara teama!Intr-o zi o să îţi spun şi-atunci vei afla Că tot ce vreau E un milion de zâmbete să îţi dau…Fericirea exista oriunde, doar ca nu-i dai atentie. Uita-te imprejur si vei vedea ca fiecare clipa, fiecare zi si noapte sunt unice!!!

miercuri, 2 noiembrie 2011

Bun venit Ingerul meu ....!



Hai,da-mi mana si vino-n lumea mea....lumea mea de vis!

Suntem singuri pe o insula pustie.Doar noi doi,soarele atotstapanitor care-si trimite drept soli razele sa ne incalzeasca,vegetatie bogata,miros de flori,triluri de pasarele si-n departare...murmurul marii...
Hai sa alergam,sa ne pierdem printre liane,sa ne jucam,sa ne ascundem,sa ne cautam si cautandu-ne sa ne regasim...la adevarata noastra valoare.
Iubitule...in seara asta vreau sa fiu frumoasa pentru tine...ajuta-ma te rog!Hai...si-om culege cele mai minunate flori,sa-mi fac o coronita bogata in culori si miresme.Ma voi imbraca intr-o rochita simpla,alba...te voi lua de mana si te voi purta in prag de seara spre tarmul marii.Surpriza-i pregatita...
Inchide ochii si urmeaza-ma....Ba nu...esarfa mea cea rosie va poposi pe ochii tai frumosi..Hai,nu fa nazuri,miroase bine si e placuta la atingere...si-ti poate da senzatii...inexplicabile...face parte din jocul seductiei...pentru ca asta vreau sa fac...sa te seduc...
Am ajuns...te ajut sa te asezi si-acum voi dezlega esarfa...si-a facut datoria.Priveste dragule acum...nu-i minunat ce vezi?

Sub clar de luna,la malul marii troneaza o masuta cu o fata de masa stralucind de la lumina lumanarelelor parfumate...Doua pahare umplute cu sampanie asteapta sa fie degustate,sorbite.Muzica lui Clayderman se aude in surdina si totul,absolut totul musteste a romantism.
Invita-ma la dans...in seara asta imi doresc sa stralucesc...pentru tine dragul meu,doar pentru tine,vreau sa dansez valsul vietii,vreau sa te fac sa vibrezi in ritmul muzicii,sa simti cum ma umplu de fiorii dragostei,cum simt inima ta ca bate in ritm cu a mea,cum doua trupuri devin un intreg,cum ne intelegem fara cuvinte,cum sufletele noastre comunica in timp si spatiu.Si-asa,inlantuiti ne vom plimba pe malul marii iar briza ei ne va mangaia si se va juca zburdand prin parul nostru ravasit,iar dorintele nabadaioase se trezesc la viata si erup asemeni unui vulcan.Cine sa le opreasca?Cine sa le tina-n frau?
Sttt...asculta marea,ne cheama...asculta-ti inima,eu o ascult pe-a mea.Ne intindem pe nisipul reavan si inca fierbinte si privim spre cer.Gandim...dar ce gandeste oare fiecare?Cerul este plin de stele iar eu am nevoie de dragoste.Dragule...imi doresc un sarut cast,lasat pe frunte,mi-as dori un sarut prietenos pe obraz,mi-as dori un sarut patimas incarcat de candoarea si aroma iubirii nevinovate,un sarut care sa ma inalte in misterioase galaxii,un sarut care sa infioare pana si cel mai...nepamantean dintre pamanteni.Si sarutul meu...va fi oglinda celui pe care mi-l doresc.Sarutul pe care ti-l voi darui va fi plin de sperante,va fi pecetea mea pe inima ta,va fi...mai mult decat atat,va fi sarutul sufletelor
noastre.

Si-apoi,cu inima grea,va trebui ca sa cobor in lumea...tuturor...a oamenilor.Intoarcerea la realitate.
Ma-ntorc,dar traiesc in speranta ca intr-o zi ne vom regasi intr-o alta dimensiune,intr-o alta lume...lumea noastra.
Si pana atunci...daca as fi pictorita as zugravi povestea de iubire in culorile curcubeului,daca as fi sculptorita as imortaliza urma dragostei mele...urma pe care incerc sa o las in inima ta.Daca as fi poeta as scrie versuri de foc,iar daca as fi o cantareata mi-as fredona melodia propriei mele vieti.
Dar pentru ca sunt doar o simpla muritoare...imi asez in palma ta inima mea si-ti mai spun ca nu pot trai fara iubire,fara sa ma bucur de frumos iar de vei dori iti voi da o alta intalnire intr-o alta zi,intr-o alta viata,intr-un alt anotimp,intr-o alta dimensiune....unde ne vom iubi Ingeru meu!!O noapte placuta iti doresc,toate gandurile bune si tot ce este frumos in viata le indrept catre tine ...Sa ai parte de multe bucurii si impliniri,sa nu cunosti tristetea,sa fi mereu inconjurat de persoane dragi sufletului tau....aceeasi Aniz!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu