Powered By Blogger

Despre mine

Fotografia mea
Comunicativa.sociabila,buna organizatoare, urasc mascarada si....mitocanii. Am toate defectele:nenorocita la propriu,...nebuna la figurat,....irascibila cateodata,....ironica de placere,....ipocrita de la mama natura,....perversa de cand ma stiu si simpatik pe deasupra!:)) ...DECI,..TERORISTA... Esti un vis hoinar ratacit in mintea mea,..Sunt roua diminetilor tarzii incendiate de soare....Sunt frunza pe care o tii in mana...Sunt raza de soare ce-ti maingaie privirile...Sunt ultima silaba pe care o rostesti inainte de a ma visa..SUNT MUZA TA??????...ESTI VISUL MEU..???????????????????
Powered By Blogger

Sarbatori fericite!

Sarbatori fericite!

B ine ati venit la Aniz !

Traieste clipa si nu te increde in ziua de maine.
Unul dintre cele mai grele lucruri in viata este sa ai cuvinte in inima pe care nu le poti pronunta! Pronutati-le intotdeauna fara teama!Intr-o zi o să îţi spun şi-atunci vei afla Că tot ce vreau E un milion de zâmbete să îţi dau…Fericirea exista oriunde, doar ca nu-i dai atentie. Uita-te imprejur si vei vedea ca fiecare clipa, fiecare zi si noapte sunt unice!!!

vineri, 2 mai 2014

E PRIMAVARA IN SUFLETUL MEU!!

E PRIMAVARA IN SUFLETUL MEU!! 

 Primavara a sosit si pe toti ia molipsit!:)
Pela mine este primavara totii elevi sunt la scoala!
Doar rebeli stau pe-afara,din zori si pana seara,
Ia iesiti si voi afara sa vedeti ca-i primavara...
Si pe mine nostolgia ma omoara , de cum a iesit afara!
Deoarece eu, mai mult scriu...
De dragoste si suspin..o sa scriu asa cum stiu:)
De dragoste si de dor pentru al meu puisor!
Puisor ce il iubesc, dupa el inebunesc
 Daca el nu ar exista, acuma in viata mea!
Primavara din sufletul meu va muri
Liliacu nu ar mai inflori...ghioceii vor diparea.
Dar cum dragul meu ma iubeste...primavara iar zambeste
Cu raze de soare calde cum sunt sufletele noastre!
Un colt de rai eu ii ofer si soarele de pe cer!
El imi daruiste o floare..deoarece e primavara!
Iar eu ii dau un sarut ca mie drag asa de mult!
Eu de cand l-am cunoscut si cu drag el mi-a vorbit
Muza mea a devenit si pe el il iubesc si un sarut ii daruiesc:)...
Un sarut dulce ca mierea, ca sa nu cunoasca durerea
Durerea sufletesca, nicicand sa NU il ajunga..
Sa fie scurt necazul si fericirea lunga!
Ii doresc din suflet toate ca il iubesc pana la moarte...
Spun intruna te iubesc..te iubesc...te ador si nu te mint:)...
Daruieste-mi un pupic..si o dulce imbratisare ca doar este primavara!
Am sa iti dau numele luceafar o stea,am sa iti dau numele iubirea mea!
Cateodata cand mi-e dor de tine,eu nu imi doresc nimic mai mult.
Doar o clipa sa fi langa mine,numai vocea vreau sa ti-o ascult
Vocea cea suava ca un tril de primavara!
Iti voi mai spune odata ca te iubesc..vreau de dragul tau sa ma topesc!
Dragostea nebuna sa lipit de mine, noaptea somn nu are..
Ma gandesc , la tine daca iti e bine si e primavara si la tine!
Eu aicea ma opresc, sa vad ce raspuns primesc:)..
Pe Zanganitii ii iubesc,primavara in suflet le doresc!
Sa fie fericiti mereu, dragostea cu ei sa fie ...iubirea sa nu intarzie!
Si acum o melodie pentru totii sa fie si pentru dragul meu
Ii trimit un pupicel,ca mie tare drag de el!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu