Powered By Blogger

Despre mine

Fotografia mea
Comunicativa.sociabila,buna organizatoare, urasc mascarada si....mitocanii. Am toate defectele:nenorocita la propriu,...nebuna la figurat,....irascibila cateodata,....ironica de placere,....ipocrita de la mama natura,....perversa de cand ma stiu si simpatik pe deasupra!:)) ...DECI,..TERORISTA... Esti un vis hoinar ratacit in mintea mea,..Sunt roua diminetilor tarzii incendiate de soare....Sunt frunza pe care o tii in mana...Sunt raza de soare ce-ti maingaie privirile...Sunt ultima silaba pe care o rostesti inainte de a ma visa..SUNT MUZA TA??????...ESTI VISUL MEU..???????????????????
Powered By Blogger

Sarbatori fericite!

Sarbatori fericite!

B ine ati venit la Aniz !

Traieste clipa si nu te increde in ziua de maine.
Unul dintre cele mai grele lucruri in viata este sa ai cuvinte in inima pe care nu le poti pronunta! Pronutati-le intotdeauna fara teama!Intr-o zi o să îţi spun şi-atunci vei afla Că tot ce vreau E un milion de zâmbete să îţi dau…Fericirea exista oriunde, doar ca nu-i dai atentie. Uita-te imprejur si vei vedea ca fiecare clipa, fiecare zi si noapte sunt unice!!!

duminică, 16 octombrie 2016

https://scontent.fsbz1-2.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/14721598_1187450097986333_4975928601288126327_n.jpg?oh=972c176b1865f17e0b75b075a17f8669&oe=589DFDCF
Clipa de clipa...ma gandesc la tine,...visele sunt doar cu tine... mi-e dor de sarutarea ta....mi-e dor de imbratisare ta...si daca vocea eu ti-as auzi...un pic mai fericita eu as fi...! Tu esti trandafirul ce l-am ales....esti viata si esti floarea mea...chiar daca se spune ca si cei ...mai frumosi trandafiri..au spini...tot pe tine te doresc...! Tu esti fericirea mea...esti visul meu.....chiar daca cerul e plin de stele...eu vreau doar una din ele....acea esti tu...pentru mine esti...Soarele si Luna...ca tine nu e nimeni-a...esti Magik, esti fericirea mea....tu esti ...omul care imi place....de te-as vede-a undeva...off ce mult m-as bucura...tu esti fericirea mea...! Chiar daca ne despart Marii si Oceane...nimic nu desparte...imi esti in vis mereu...clipa de clipa....iubirea mea esti tu...as vrea sa te sarut....dar tu nu esti aici....te strig in noapte...la pieptul meu sa vi....te chem, noapte de noapte...in visul meu mereu...si lacrimi vars ca nu esti langa mine...! Ce grele sunt noptile fara tine...de ai sti, tu ingerul meu.....esti singul lucru care ma face fericita...pentru fiecare lacrima de fericire...pe care o vars..... sperand ca razele diminetii...sa te aduca langa mine....zambind, cu bratele deschise si ochii tai caprui ...sclipnd de fericire...zambind,si bucurandu-te... ca suntem impreuna....! Clipa de clipa....inima spune ca te vrea...spune ca esti pentru mine...jumatatea, ce imi lipsea...da-i la inima cei cere...frumoasa este dragostea...atunci cand iubesti....in vise si vrei sa nu te mai trezesti....din acele vise superbe! ....Mii de cuvinte, imi vin in minte...neintelese si totusi pline de inteles,...poate prea tandre,poate prea pline de sensibilitate....te voi iubi toata viata...vei fi mereu in inima mea...imi dai sanse sa traiesc....te iubesc si te voi iubi mereu...esti "INGERUL" meu....! Ador sa aud cum vocea ta...cum imi spune ca ma iubesti,....suna atat de frumos aceste cuvinte din gura ta... parca le-ai invatat sa mi le spui doar mie....! Cat de usor, te indragostesti in vis atunci cand iubesti....o dragoste ca in povesti....iubeste-ma asa cum sunt...as merita ca sa ma certi...din vis tu sa ma trezesti....doar un minut a fost de ajuns...sa-ti citesc in ochi iubirea.....tu esti aici daca soarele nu vine.......in zori de zi pe perna mea...am o floare de la tine....! Un inger cu un nume de vis..... a venit dintr-o lume necunoscuta mie,...a devenit Ingerul meu Magik....! Sunt clipe cand iubirea, te va lua pe aripa ei... nu o alunga chiar ....si in vis ea de ar veni... caci poate vreodata vei regreta... cand iubesti,iubeste cu sufletul nu cu mintea...ca mintea te minte...dar sufletul nu minte, el e pur... tu o stii bine,... dar nu lasa ca acest sentiment sa dispara din tine...sunt clipe...si iar clipe, bune si rele...calde si reci... ce cad peste noapte,... sunt clipe ce vor reveni... si-astept cu nerabdare ziua... cand tu vei reveni......cu alt blog...la fel de frumos...Te iubesc si mie dor...de clipe de dor.....!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu