Powered By Blogger

Despre mine

Fotografia mea
Comunicativa.sociabila,buna organizatoare, urasc mascarada si....mitocanii. Am toate defectele:nenorocita la propriu,...nebuna la figurat,....irascibila cateodata,....ironica de placere,....ipocrita de la mama natura,....perversa de cand ma stiu si simpatik pe deasupra!:)) ...DECI,..TERORISTA... Esti un vis hoinar ratacit in mintea mea,..Sunt roua diminetilor tarzii incendiate de soare....Sunt frunza pe care o tii in mana...Sunt raza de soare ce-ti maingaie privirile...Sunt ultima silaba pe care o rostesti inainte de a ma visa..SUNT MUZA TA??????...ESTI VISUL MEU..???????????????????
Powered By Blogger

Sarbatori fericite!

Sarbatori fericite!

B ine ati venit la Aniz !

Traieste clipa si nu te increde in ziua de maine.
Unul dintre cele mai grele lucruri in viata este sa ai cuvinte in inima pe care nu le poti pronunta! Pronutati-le intotdeauna fara teama!Intr-o zi o să îţi spun şi-atunci vei afla Că tot ce vreau E un milion de zâmbete să îţi dau…Fericirea exista oriunde, doar ca nu-i dai atentie. Uita-te imprejur si vei vedea ca fiecare clipa, fiecare zi si noapte sunt unice!!!

luni, 10 octombrie 2016

Din comenturi..uite ce a iesit....!!!



Voi spune lumii intregi, cum zilnik te valsez...in vis, la piept te stang..ca sanii sa ii atingi.....din ce in ce mai mult...te-astept ca pe un Magic Poet....indragostit tu esti de doamna ...fara nume....nu stiu care e aceea...dar ...stiu ca tu sti acest lucru....si ea te va auzi...si la tine va veni ...si fericitii veti fi! Cand vine seara...iubeste-ma in gand cu ochii mintii atinge-mi inima, dezbraca-ma de lacrimi, strange-ma-n brate si inveleste-ma cu vise.. Asterne-mi pe buze praf de stele....sa adorm in vis cu un sarut,magik si dulce...! *KISSING* *GIVE_HEART* *HI*
ca ma valsezi, imi pare bine
la piept ma strangi si sanii tai
imi dau senzatii ce-s Divine
caci de...asa e viata-n doi...

cu ochii mintii si magie
doresc sa te iubesc mereu
chiar si virtualu-i poezie
cand ma visez in patul tau...

desigur te dezbrac de toate
si te iubesc la nesfarsit
cu praf de stele-adevarate
ce ne unesc de negresit...
Te-am valsat...te-am strans la piept cu drag....nu ai simtit caldura bratelor mele?....de atata dragoste si dans....pana si pamantul sa cutremurat....dar dragostea din noi nu a alungat....spui ca ma iubesti mereu, mereu....si doar eu sunt...iubirea ta, atunci cand ma visezi in patul meu...De atata dragoste si dor si soarele...sta pe loc...luna, intrzie sa apara...sa nu distruga visul ce ne leaga....stele ne lumineaza in mii si mii de culorii...iar luceafarul...luceste cum nu a facut de mult....si se uita mereu pe Pamant...unde magik Poet...iubeste foarte profund...as mai scrie mult asa...tot de dragoste si dor ...pentru Poet Magik...din popor...dar inca ziua nu sa terminat....si mai avem si ceva de lucrat....!
Chiar de lapticul...ti-a fost furat...si de tata-l tau baut....tu tot mare te-ai facut...mare si poet de seama....de toata lumea iubit! Esti frumos..oricum vei fi cu ...fes, bluza si palarie...cu orice iti sade bine....ca esti Om de omenie...pupicei! *KISSED* *HI*
ca sunt om de omenie
e perfect adevarat -
cu fes,bluza,palarie
ma consider "unicat"...
Ca esti unicat se stie...nimeni nu are rime ca tine...esti Poet adevarat, si de lume laudat....Daca vreodata Luna nu-ti va fi aproape, ....eu iti voi fi.....daca Soarele va disparea,....voi disparea si eu....dar sa stii ca a mai ramas ceva: Iubirea mea, ....care niciodata nu te va lasa ....si  nu vei scapa....as mai scrie...tot de dragoste si dor...ca esti chipes...fecior...si de fete, esti iubit....ca un Vladimir ...vestit...! *LOL* *GIVE_HEART* *YAHOO*

Wow...prea ma lauzi...se pare ca esti indragostita
de mine, nu-i asa Ginuta?
Sunt un Bosorog, nicidecum fecior, draga mea...
Superlativele tale, sunt cu mult peste realitate!
Dar iti multumesc, esti o prietena minunata!
Te descurci in Blog....te descurci de minune...dar sa vad eu real cat te tine..... *LOL* ....2 ore si mai bine *LOL* ...si sa vad cat te mai tine......Iubirea...o adori cum sti tu mai bine...doar esti Magik pentru mine...TU m-ai facut sa inteleg iubirea,.... mi-ai aratat ce-nseamna fericirea.....cu cuvinte dulci...de amor...seara, de seara...la mine in dormitor....! :-@ *KISSING* *KISSED* ...Weekend placut iti doresc Vladimire...si te-am pupat....dar sa sti ca nu ai scapat.....si la noapte faci pacat... *LOL* *KISSED* *HI*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu