Powered By Blogger

Despre mine

Fotografia mea
Comunicativa.sociabila,buna organizatoare, urasc mascarada si....mitocanii. Am toate defectele:nenorocita la propriu,...nebuna la figurat,....irascibila cateodata,....ironica de placere,....ipocrita de la mama natura,....perversa de cand ma stiu si simpatik pe deasupra!:)) ...DECI,..TERORISTA... Esti un vis hoinar ratacit in mintea mea,..Sunt roua diminetilor tarzii incendiate de soare....Sunt frunza pe care o tii in mana...Sunt raza de soare ce-ti maingaie privirile...Sunt ultima silaba pe care o rostesti inainte de a ma visa..SUNT MUZA TA??????...ESTI VISUL MEU..???????????????????
Powered By Blogger

Sarbatori fericite!

Sarbatori fericite!

B ine ati venit la Aniz !

Traieste clipa si nu te increde in ziua de maine.
Unul dintre cele mai grele lucruri in viata este sa ai cuvinte in inima pe care nu le poti pronunta! Pronutati-le intotdeauna fara teama!Intr-o zi o să îţi spun şi-atunci vei afla Că tot ce vreau E un milion de zâmbete să îţi dau…Fericirea exista oriunde, doar ca nu-i dai atentie. Uita-te imprejur si vei vedea ca fiecare clipa, fiecare zi si noapte sunt unice!!!

luni, 10 octombrie 2016

Pentru tine.....prieten drag...!

 

  E seara...e tarziu, soarele pe cer a asfintit....Luceafaru a aparut...si el pe cer si gandul meu zboara departe...la cineva cu suflet cald si bland.....chiar daca inima e plina de durere...sufletul a ramas la fel de bun...si tandru..! Oare de ce ma poarta gandul, spre mii de km....sa fie oare ..Iubire?...Dragoste?...sau doar Prietenie?...sau e" Muza" mea de inspiratie, care imi da aripi sa pot scriu....sa pot sa iubesc, sa pot zambi ....sa fac si pe alti sa zambesca...! Sper macar un zambet in coltul guri sa ii zaresc...la aceea persoana...stiu bine, cand sufletul iti plange...o vorba buna....un gand venit ..indiferent de unde iti face bine...Atunci cand o rana este tratata cu iubire, ea se vindeca...Asa ca incerc sa scriu de cel mai frumos sentiment...adica Iubirea...!
Cu iubirea este frumos sa incepi o zi si tot cu ea sa o termini...! Iubeste persoana, langa care te simti bine,....langa care poti sa razi atunci cand esti fericit... si pe umarul caruia poti sa plangi atunci când esti trist...!
Iubirea este puterea de a ramane impreuna.... de a trece prin toate indiferent de valurile vietii,...fie ele bune sau rele..! Oare cati oameni stiu ce inseamna dragostea...? Iubirea este si va fi.... cel mai greu lucru din viata unui om...!
Dragostea este un sentiment unic,... un lucru care e greu de gasit,...esti cel mai frumos lucru din viata mea,... tu esti cel mai minunat vis al meu...esti ingerul meu...!
Viata asta e foarte imprevizibila,... din toate punctele de vedere...asa ca trebuie sa traim viata maxim....ca si cand ar fi ultima zi din viata noastra..! Azi totul merge de minune,... maine s-ar putea sa fie totul distrus....asa ca iubiti-va dragi mei...Iubirea vindeca rani si suflete..! Oamenii care se iubesc unii pe altii... profund si adevarat sunt cei... mai fericiti oameni din lume....!
O inima care bate si pentru tine prieten drag ....o particica din ea este rezervata si pentru tine. Chiar daca inima mea este mica... in ea incap doar prietenii.... mei cei mai buni...unul din ei esti chiar tu. Asa ca iti voi scrie ceva doar pentru tine...suflet drag si prieten bun...!
Cat imi doresc sa-mi fii aproape...sa fii cu mine zi si noapte...si sa ma strangi in brate...de langa mine sa nu pleci...sa-mi incalzesti noptile reci....Sa-mi spui cuvinte de iubire....sa ma saruti la despartire,... sa stai cu mine atunci cand imi este dor de tine,... imbratiseaza-ma tare,... atunci inima mea bate pt tine.... Ca apoi impreuna, sa putem privii, ale noastre inimii cum se vor unii....in vis de fericire...si in vis de iubire...!
Sa vii mereu in visul meu...cu mine tu sa fii mereu....sa simt caldura ta magica si divina,...sa ti-n in mana... a ta mana.......iubim traim...visam si speram....! Dragii mei iubiti ...sperati si visati....Acest blog nu este un blog de dragoste...este un blog ..adresat unui prieten bun...sper ca se regaseste in el...sper sa pot sa il scot din starea care este...si sa revina cu un blog frumos...! Un inceput de sapatamana superb va doresc...dragi mei

Un comentariu: