Powered By Blogger

Despre mine

Fotografia mea
Comunicativa.sociabila,buna organizatoare, urasc mascarada si....mitocanii. Am toate defectele:nenorocita la propriu,...nebuna la figurat,....irascibila cateodata,....ironica de placere,....ipocrita de la mama natura,....perversa de cand ma stiu si simpatik pe deasupra!:)) ...DECI,..TERORISTA... Esti un vis hoinar ratacit in mintea mea,..Sunt roua diminetilor tarzii incendiate de soare....Sunt frunza pe care o tii in mana...Sunt raza de soare ce-ti maingaie privirile...Sunt ultima silaba pe care o rostesti inainte de a ma visa..SUNT MUZA TA??????...ESTI VISUL MEU..???????????????????
Powered By Blogger

Sarbatori fericite!

Sarbatori fericite!

B ine ati venit la Aniz !

Traieste clipa si nu te increde in ziua de maine.
Unul dintre cele mai grele lucruri in viata este sa ai cuvinte in inima pe care nu le poti pronunta! Pronutati-le intotdeauna fara teama!Intr-o zi o să îţi spun şi-atunci vei afla Că tot ce vreau E un milion de zâmbete să îţi dau…Fericirea exista oriunde, doar ca nu-i dai atentie. Uita-te imprejur si vei vedea ca fiecare clipa, fiecare zi si noapte sunt unice!!!

luni, 10 octombrie 2016

O seara si o noapte de vis...!

 
Sunt un simplu om……..Sunt un om care vede viata ca o poveste....O poveste care nu e plina numai de fericire.....O poveste de viata a unui om obisnuit... dar care incearca sa faca din nimicurile vietii ceva frumos....Imi plac lucrurile simple....Imi place sa ma bucur de viata....asa cum e... ea cu bune si rele..Si sa o traiesc alaturi de cei dragi inimi mele. Admir persoanele puternice si care au reusit sa devina ceva prin propriile forte. De-a lungul vietii am invatat ce inseamna dezamagirile. Am invatat ca poate dura ani sa castigi un lucru si doar o secunda sa il pierzi. Am invatat ce inseamna prietenii adevarati. Am invatat sa fac o selectie asupra persoanele ...pe care trebuie sa le am langa mine. Am invatat ca de cele mai multe ori persoanele.... in care ai cea mai multa incredere acelea te dezamagesc. Am invatat sa ma descurc singura....in viata...! Nu sunt perfecta si nici nu vreau! Vreau doar sa fiu inteleasa si acceptata ...asa cum sunt. Si as vrea si ca oamenii sa invete .....sa ii caracterizeze pe ceilalti dupa ...."frumusetea sufletului"... si nu dupa aspectul fizic. Insa orice s-ar intampla eu voi continua ...sa imi vad viata ca un basm infinit.plin de iubire si fericire..! Chiar daca cineva spunea ca nu e mai interes pe "Zang"...eu voi incerca sa mai postrez cate ceva...poate voi starni interesul... si altor persoane sa scrie...! Fiecare om cauta ceva...in viata...aici, virtual....unii cauta pur si simplu prietenii(comunicare), ...altii cauta iubirea,... acel sentiment care te face sa simti ca traiesti cu adevarat.....altii cauta doar aventura,... distractie....totusi toti... cautam ceva ce nu avem in viata noastra,... altfel am face altceva decat sa deschidem ...in fiecare zi calculatorul,... sa vedem ce am primit,... cine si-a adus aminte de noi....cine ce coment a mai postat...!In spatele ecranului se ascunde...intodeauna un suflet real..cu dorinte, cu tristeti, cu bucurii, cu neimpliniri......UN SUFLET...de OM!! Va doresc tuturor doar, sanatate si iubire, in viata ..Tot binele Universului sa fie cu voi si cu cei dragi voua!.....Pentru toti..un inceput de spatamana superb...cu realizari pe toate planurile!
♥◄҈►♥¸.•´¸.•´*. ¸.*
♥◄҈►♥¸.•´..•´`*¸.`•*¨ ¸.•*¨
♥◄҈►♥..(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•. ..
♥◄҈►♥¸•´¸.•´´•.¸ ♫`•♫.☼(¨`•.•´¨☼
♥◄҈►♥´´•.¸..☼♫×`•.¸.•´- - - - ´´♫(¸¸.•´¯`•- »
♥◄҈►♥´´•.¸ _♥» ▬▬ «♥*♥» ▬▬ «♥*♥»▬▬ « ♥_
♥◄҈►♥.*´¨ ) ´•.¸ O SEARA MAGICA
♥◄҈►♥.•´¸.•´¨ ¸.•*¨
♥◄҈►♥(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>.!
♥◄҈►♥.........................ღ multa
♥◄҈►♥............................ღ
♥◄҈►♥.............................ღ
♥◄҈►♥..........................ღ sanatate
♥◄҈►♥.......................ღ
♥◄҈►♥...................ღ
♥◄҈►♥...............ღ fericire
♥◄҈►♥...........ღ
♥◄҈►♥........ღ bucurie
♥◄҈►♥.....ღ
♥◄҈►♥...ღ
♥◄҈►♥.ღ............................ღ. ...ღ noroc
♥◄҈►♥ღ.........................ღ..... ......ღsanatate
♥◄҈►♥.ღ.....................ღ...............ღ fericire
♥◄҈►♥..ღ..................ღ.......... .......ღ bani
♥◄҈►♥...ღ.............................. .....ღ succes
♥◄҈►♥.....ღ............................ ...ღ prieteni buni
♥◄҈►♥........ღ......................... ღ sa castigi la loto
♥◄҈►♥...........ღ...................ღ sa ai parte de persoana draga
♥◄҈►♥..............ღ.............ღo seara linistita si o noapte de vis!
♥◄҈►♥..................ღ.......ღ sa ai parte de o surpriza placuta..!
♥◄҈►♥.....................ღ..ღ
♥◄҈►♥.......................ღ_
♥◄҈►♥◄۞►◄۞►◄۞►◄۞►◄� �►◄۞►◄۞►◄۞►
♥◄҈►♥۞*-*۞♥-*۞♥O PLACUTA!۞♥-*۞♥-*۞♥-*۞♥
Exista o. singura.mangaiere –CREDINTA
Exista o.singura .nadejde –SPERANTA
Exista o.singura. fericire –IUBIREA
Deci ;CREDE ,SPERA si.IUBESTE!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu